Jeg er en 14 årig pige, der har besluttet at kaste mig ud i at blogge. Det er noget jeg længe har tænkt på, og nu skal det altså bare være! :) Jeg elsker sport, især fodbold, så det bruger jeg meget tid på. Noget andet jeg elsker er, at være kreativ. Jeg elsker at lave noget, som jeg kan bruge bagefter. Det kan være tøj, dekorationer, kager og mange andre ting. Så det er nok dét, min blog primært kommer til, at handle om. Jeg håber, at I vil synes om den! Forresten så hedder jeg Astrid! :)
onsdag den 20. november 2013
Første indlæg - Wuuhu!
Nu har jeg officielt skrevet mit første indlæg, på min første blog! Sådan! Egentligt var bloggen en ret spontan idé, der kom her til aften, men nu er den lavet, og jeg er glad! :) Selvfølgelig er den langt fra færdig, men man skal jo starte et sted. Jeg håber at I vil finde mine indlæg interessante, selv vil jeg i hvert fald gøre alt for, at indholdet bliver spændende og brugbart! :)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar